Skip to main content
x

Home 6

Recent Posts

بازدید و اعتباربخشی وزارتی دوره فلوشیپ سم شناسی از بخش و گروه مسمومین بیمارستان خورشید

پنج‌شنبه ۱۷مهرماه ۱۴۰۴در راستای اجرای برنامه اعتباربخشی دوره فلوشیپ سم شناسی بالینی،جلسه‌ای باحضور ارزیابان ونمایندگان وزارت بهداشت، درمان وآموزش پ

وبینار یک روزه "آشنایی با مسمومیت و اختلالات ناشی از سوء مصرف الکل"

مورخ شنبه 31 خردادماه 1404  وبینار یک روزه "آشنایی با مسمومیت و اختلالات ناشی از سوء مصرف الکل" با توسط اساتيد گروه و مركز سم شناسي باليني(سرك

برگزاری هفته پیشگیری از مسمومیت ها در آبان ماه سال 1404

هفته پیشگیری از مسمومیت هر ساله از تاریخ یکم تا هشتم آبان‌ماه توسط گروه و مرکز سم‌شناسی بالینی برگزار می‌گردد.

وبینار یک روزه "آشنایی با مسمومیت و اختلالات ناشی از سوء مصرف الکل"

مورخ شنبه 6آبان ماه 1404  وبینار یک روزه "آشنایی با مسمومیت و اختلالات ناشی از سوء مصرف الکل"  توسط اساتيد گروه و مركز سم شناسي باليني(سر