Skip to main content
x

Home 6

Recent Posts

حضور سرکار خانم دکتر رخساره معمار در دومین کنگره گزارش موردی و تصاویر بالینی در علوم پزشکی مورخ 21 آبان ماه 1404

سرکار خانم دکتر رخساره معمار در دومین کنگره گزارش موردی و تصاویر بالینی در علوم پزشکی مورخ 21 آبان ماه 1404 در

برگزاری کارگاه و وبینارهای مرکز به مناسبت آذرماه پژوهش سال 1404

به مناسبت آذرماه پژوهش سال 1404 کارگاه و وبینار های زیر برگزار میگردد.

تجلیل از سرکار خانم دکتر نسترن ایزدی مود و سرکار خانم دکتر رخساره معمار به عنوان پژوهشگران برتر بیمارستان خورشید به مناسبت آذر ماه پژوهش سال 1404

همزمان با هفته پژوهش، کارگاه پیشرفته آموزش نرم‌افزار EndNote در تاریخ ۲۶ آذرماه در سالن کنفرانس نور،باحضور ریاست ، مدیریت و معاون پژوهشی ، معاون در

انتصاب جناب آقای دکتر سبزقبایی به عنوان ریاست مرکز تحقیقات سم شناسی بالینی

انتصاب جناب آقای دکتر سبزقبایی را به سمت ریاست مرکز تحقیقات سم شناسی بالینی صمیمانه تبریک عرض مینماییم.

مراسم تجلیل از سرکار خانم دکتر نسترن ایزدی مود به عنوان ریاست پیشین مرکز تحقیقات سم شناسی بالینی

بدینوسیله به استحضار میرساند، در تاریخ 22 دی، مراسم تجلیل و قدردانی از سرکار خانم دکتر نسترن ایزدی مود ریاست پیشین مرکز، در سالن کنفرانس وثوق بیمار